2011. december 10., szombat

Az első

Sziasztok!

Ez az első bejegyzésem. Először egy gyors ismertető: Ez a blog sminkeléssel és egyéb lányos dolgokkal fog foglalkozni. Akit ezek a dolgok nem érdekelnek, az ne is olvassa. Van egy You Tube csatornám is de arról az összes videót letöröltem, mert szerintem nem voltak annyira jók és elég sok negatív üzenetet is kaptam. Szóval elhatároztam, hogy újrakezdem az egészet.Azt még nem tudom, hogy fogok-e videókat feltölteni, de mindenesetre ide fogok bejegyzéseket írni. Lehet, hogy csak havonta, de az is lehet, hogy hetente. Sőt, és ezért előre elnézést kérek, lehet hogy nem fogok írni egy hónapig, vagy azért mert nem vagyok itthon, vagy azért mert nem érek rá. De megpróbálok minden tőlem telhetőt. Hát ennyi lenne az első bejegyzésem.
Sziasztok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése