2012. február 2., csütörtök

Mini haul

Múlthét pénteken voltam Pesten az Arénában. Egy dolgot akartam venni de még vettem kettő valamit mellé.
Szóval először a claire's-be mentem és ott vettem egy nagyon aranyos fülbevalót. Csak az a baj volt vele hogy a kis masnin a ragasztó feloldott és lejött. De még így is aranyos.
A következő dolgot a Rossmannban vettem akciósan. Ezt már meg akartam venni, de még nem volt rá időm.
Szóval ez egy málnás csokis kézkrém. Nagyon finom az illata és tényleg ápolja a kezemet:
És a végére hagytam a legjobbat. Benéztem a MACbe és már nagyon régóta akartam venni valamit. Mindenki a MAC paint potot ajánlotta, úgyhogy vettem egyet.
Mint láthatjátok a painterly színben vettem meg mert minden nap akarom használni és a mi iskolánkban nem nagyon díjazzák ha valaki ki van sminkelve. Szóval ez teljesen beleolvad a bőrömbe de mégis egy kicsi színt ad neki.
Hát csak ennyit vettem de meg akartam mutatni nektek. Sziasztok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése